Elnézést kérek mindenkitől!


Nyilvános bocsánatkérés!

Pár napja olvastam Kardos László nyilvános bocsánatkérését (http://kardos.blog.hu/), akkor már elgondolkodtam, hogy a tisztesség ezt kívánja tőlem is (és másoktól is). Őszintén, el is felejtettem, máig. Ma aztán nyilvános lett a "nemzeti" szoftvercsomag (alias digitális jólét), ami valójában egy buherált Linux Mint. Ez a hír felnyitotta a szemem! Ugyanis a Kardos által is említett a lejárató csoportokban, és weboldalakon amiben sajnos én is benne voltam,  főként Linux Mint felhasználók voltak, akik a blackPanther lejáratását és eltüntetését tűzték ki céljuknak.

Nem akarok mentegetőzni, de engem akkor az motivált, hogy a magyar Linux Mint közösség több tagja elég súlyos dolgokkal vádolta a magyar blackpanther csapatot, és én pedig naivan sodródtam ezzel tömeggel!

Akkor azt gondoltam jogosan teszik, mert voltak "érveik", azóta viszont beszélgettünk pár emberrel és letisztult, hogy ezek csak kitalációk, ráadásul most megdöbbentem a hír hallatán, hogy a Linux Mint lett a nemzeti rendszer és nem is a blackPanther az "államilag pénzelt kém-rendszer"! Megdöbbentő számomra, hogy amivel a magyar fejlesztőket igazságtalanul vádoltuk, és amikkel gyűlöletet keltettek a magyar csapat ellen, azt most a Linux Mint ünnepli, és reklámozza! 

Úgy hiszem most már, hogy a Linux Mint helyét ezzel lejáratással biztosították állambácsinál, mi pedig  a naív hülyék, a korrupció eszköze voltunk, amiért nagyon szégyellem magam, és azért is, hogy egy magyar Linux-os közeg ideáig süllyedt.

BOCSÁNATOT KÉREK MINDENÉRT AMIT ELLENETEK TETTEM!!! ÉS SENKI NE HIGGYE EL AMIT EZEK A HAZUG EMBEREK ÁLLÍTANAK.

Volosinszky János

Megjegyzések